wtorek, 12 lipca 2011

Free time ;)

Akurat jak miałam chwile wolnego to załapałam się na piękną pogodę ! Przyjechał do mnie J. i odpoczywaliśmy troszke na plazy troszke nad jeziorkiem razem z moją rodzinką.Woda w morzu niestety lodowata , oczywiście turystów to nie zraża do tego aby się kapąć a poźniej trząść z zimna :P Ja chyba jednak poczekam na morze śródziemne !!;)
Do mojego wyjazdu został tydzien a ja już się denerwuje ,że czegoś zapomne lub coś przeocze !!
Od czerwca przez cały lipiec trwa w Barcelonie The Grec Festiwal na który przyjeżdza mnostwo gwiazd w tym Nina Pastori na którą się wybieram!! Uwielbiam tę kobietę i tym bardziej ciesze się ,że na nią trafię !!!! ;)



Muzyka flamenco jest niesamowicie emocjonalna!Poprzez sam taniec flamenco można tak wiele wyrazić..Już czuje jak serducho mi bije na samą myśl ,że usłysze to na żywo :)








1 komentarz: