poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Shrek

Koniec wakacji.Od 1 sierpnia zaczelismy próby do Shrek'a.Bajka jest wszystkim bardzo dobrze znana ,premiera musicalu Shrek odbyła się na Broadway'u dwa lata temu , londyńska wersja ruszyła 6 maja tego roku , trzecia w kolejności przypada w Polsce w Teatrze Baduszkowej!
Do polskiej premiery został ponad miesiąc w tym czasie czekają nas próby na scenie z kostiumami i z orkiestra, póki co są już opanowane dwa akty teraz został tylko szlif;)
Bilety na październikowe spektakle są już do nabycia w kasach.
Więcej informacji dowiecie się tutaj.

 W niedziele miałam przyjemność usłyszeć Marcus'a Miller's który wystąpił w Gdańsku z okazji projektu Solidarity of Arts.Cały czas jeszcze mnie trzyma po koncercie..Marcus i jego goście pokazali wielką klasę!!
Cieszę się ,że coraz więcej jest takich projektów w Polsce!Grzechem było nie pojść na koncert takich światowych muzyków.. za darmo.. 

  

8 komentarzy:

  1. Witaj Pina!

    Pamiętam Cię jeszcze z photobloga, czasami zaglądam i tutaj. Emanuje od Ciebie charyzmą i widac, że kochasz to, co robisz. Oby tak dalej, trzymam kciuki za dalsze sukcesy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje , bardzo mi miło !:)
    A tak na marginesie - swietny blog!Dodaje do obserwowanych dużo ciekawych rzeczy !!Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobała Ci się wokalistka na koncercie Marcusa? Niesamowitą energię miała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! Angelique Kidjo !Porwała wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A powiedz mi proszę, czy przed wstępnymi na akademię chodziłaś może na konsultacje? Teraz słyszałam, że bez tego nie ma nawet co próbować, chociaż na dzienne to też może być inaczej niż na zaoczne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście konsultacje zapewne mają jakieś znaczenie ,przy egzaminach wstepnych.Znam wiele przypadków gdzie kosultacje dobrze wpłynely na wynik koncowy..ale znam tez takie w których nie miało to znaczenia ..
    Ja nie pobierałam wczesniej lekcji.Kwestia indywidualna..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty masz to szczęście, że kształciłaś swój głos od dawna, pamiętam Cię jeszcze z czasów epulsa i "śledzę" od tamtej pory :)) Ja wiem, że może być kiepsko na wstępnych, z racji tego, że nie mam zielonego pojęcia o śpiewaniu. Może zechcesz posłuchać czy z takim "czymś" w ogóle jest sens próbować? http://www.youtube.com/watch?v=G11pow3q1Wc&feature=channel_video_title

    OdpowiedzUsuń
  8. Pina, czekam na post Barcelona part 2, tym bardziej jestem ciekawa, gdyż sama spędziłam tegoroczne wakacje w Barcelonie :D
    kiss :*

    OdpowiedzUsuń