sobota, 18 lutego 2012

Ledwo co zaczęły się ferie a już mamy ponad połowe miesiąca..
Spontaniczny wyjazd do Warszawy bardzo udany :) Spotkałam się z osobami , których bardzo dawno nie widziałam i ciesze się , że wkoncu znalazłam dla nich troszkę czasu ! Byłam na musicalu "Alladyn" w Teatrze Muzycznym Roma i niestety nie zrobił na mnie wrażenia , ale to moje skromne zdanie.
Ciekawa jestem kolejnego tytułu Romy "Deszczowa piosenka" Castingi do tego musicalu odbędą się już 5 i 6 Marca.Wszystkich zainteresowanych wysyłam na stronę Teatru Roma.Oczywiście nie obyło się bez shoppingu w stolicy , myślałam ,że da się tego uniknąć , ale to silniejsze odemnie i coraz bardziej uświadamiam sobie moje uzaleznienie od zakupów.
Podczas ferii zagraliśmy w Teatrze Muzycznym w Gdyni "Skrzypka na dachu" oraz "My fair lady" , aktualnie do niedzieli jest "Grease" w roli głównej z Dorotką  Białkowską i Markiem Kaliszukiem.



Poza tym cały czas trwają próby do "Balu w Operze" , materiał muzyczny jest (można powiedzieć) opracowany , obecnie pracujemy z reżyserem nad całością.Nie mogę za wiele zdradzić , ale zapowiada się naprawde ciekawie. 
Od poniedziałku zaczął się kolejny semestr w studium wokalno - aktorskim jak i na Akademii.
Czas wziąć się do pracy, oby tylko zdrowie dopisało !!





6 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz Pina. zyczę powodzenia w kolejnych spektaklach i na uczelniach!
    kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, Pawła już w Grease nie będzie. Beznadziejna sprawa. Nadal trzymam kciuki za "Bal w Operze". Mam nadzieję, że będę, jak zawsze, zadowolona z pomysłu Kościelniaka. Może pan Manasterski się zlituje i umieści jakieś "dowody" Waszej pracy na swoim blogu? ;)
    Pozdrawiam!
    W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Manasterski był ostatnio na próbie balu więc pewnie można się spodziewać niebawem jego zdjęć;))
    Dziękuję za słowa otuchy i pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia już są! Ciekawie to wygląda, więc czekam na efekt Waszej pracy! :)
    W.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to znaczy, że w "Balu..." występujesz jako swing? Nie znam się na teatralnej terminologi, a w internecie ciężko coś znaleźć na ten temat? Zapowiada się ciekawy spektakl. Co do Alladyna to mi wydał się mocno infantylny, niby wiadomo, że skierowany dla dzieci, ale spodziewałem się czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swing w teatrze jest to osoba która uczy się wszystkich lub wybranych ról i w razie jakiegoś wypadku , lub jeśli z jakiegoś powodu osoba grająca rolę lub zespól nie może danego dnia zagrać to na jej miesce wskakuje właśnie swing.Czyli generalnie trzeba umieć wszystko , odpowiedzialna rola.

    OdpowiedzUsuń