niedziela, 26 września 2010

Let's talk about..

Czesto pytacie o rozne dodatki jak i ubrania ktore mam na sobie na zdjeciach wiec postanowilam poswiecic o tym notke poniewaz sama lubie podpatrywac co z czym fajnie sie laczy i lubie bawic sie moda.
Oczywiscie najwieksza frajda na zakupach jest to kiedy mozemy kupic cos oryginalnego bardzo tanio i takie zakupy sa najbardziej satysfakcjonujace.Dlatego uwielbiam buszowac po lupeksach.. mozna tam wyszukac prawdziwe perełki ! NIestety nie znalazlam w trojmiescie lepszego lumpeksu od tego w Świnoujściu.. jesli znacie jakies fajne to dajcie znac ;) 
Oczywiscie nie mniej lubie shopping w centrach handlowych:) Ostatnio w galerii bałtyckiej otworzyli RIVER ISLAND!!
strasznie lubie te sklep..  czekam jeszcze na otwacie TOP SHOP i NEW LOOK.. moze sie kiedys doczekam..
A jakie sa wasze ulubione marki sklepow?

Kilka rzeczy ktore ostatnio nabyłam:

Torba 
H&M 79.00 zł


 
Cardigan
 H&M
99.00 zł


Bluza (zakupilam w kolorze rozowym)
H&M
79.00 zł

Buty 
RIVER ISLAND
220.00zł

A juz jutro proba do Gwiazdki z muzycznym oraz sesja zdjeciowa z kolega Mackiem ;) Zagladajcie a niebawem cos wrzuce ;)

17 komentarzy:

  1. No Pina, muszę przyznac, ze styl masz świetny i super wyczucie gustu :)

    Twoje kombinacje są nieziemskie :*

    ta bluza z h&m'a jest boska<3

    OdpowiedzUsuń
  2. a mozesz podawac tez ceny ?
    masz genialne wyczucie gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pina co myslisz o zespole kings of leon?

    OdpowiedzUsuń
  4. masz moze maxmodels?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze ze dopiero teraz poznalam tworczosc tego zespolu..wczesniej go nie znalam zreszta nie slucham na codzien rocka..ale musze przyznac ze gosciu niezle spiewa!Ma cos fajnego w glosie .. moze to dlatego ze lubie glosy z chrypka;)Z Polskich zespolow ktore robia cos na poziomie i chce sie tego sluchac (mowie tu o bardziej komercyjnych) sa Bracia Cugowscy.Piotrka glos wgniata w fotel to trzeba przyznac.

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabyś wystąpić w szansie na sukces? jak jest na castingu?utrzymujesz kontakt z nina kodorska?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny raz?? hehe na etacie to ja tam nie jestem:P Skretkowska caly czas dobiera te same osoby do programu co staje sie powoli nudne.. przeciez jest tyle uzdolnionych innych osob ktore zasluguja na szanse..
    Casting jak casting.. duzo ludu, dlugo sie czeka po czym wchodzisz spiewasz minute jak dobrze pojdzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja byłam raz na castingu i zaśpiewałam 1 linijkę piosenki, po czym skretkowska mi podziękowała :P

    OdpowiedzUsuń
  9. nadziana jestes, skoro kupujesz takie drogie ubrania, ja bym nie dała za sweterek 100zł :P
    pozdro Pinaaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. heh.. dlatego tez nie chcialam piasac cen pod rzeczami bo wlasnie domyslilam sie jaka bedzie reakcja;)
    Nie jestem nadziana po prostu pracuje na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.youtube.com/watch?v=oSXlrUn23u8
    możesz napisac Pina co sądzisz o tej piosence i wykonaniu?? od razu dodam, ze to nie ja, tylko moja znajoma :D pozdrawiam!
    ps. to jej pierwszy "singiel"

    OdpowiedzUsuń
  12. Bylam kiedys z Madzia na jednym festiwalu pewnie juz mnie nie pamieta bo gowniarki z nas byly :) Ale glosowo pamietammmmm wymiotla;)
    Moim zdaniem ma duzy potencjal i pokazuje swoje umiejetnosci :) Oby tylko nie poszla w strone muzy jaka jest teraz popularna i nie umiem jej nazwac.. jakies takie tanie dance.. aby tylko w ucho wpadalo.

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę poznałyście się? ło, nie wiedziałam :) super :*
    co do dance: http://www.youtube.com/watch?v=Z-SqWTYLSm0 co powiesz o tym? tez moja znajoma :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdrościsz nine,ze ją zaprasza a Ciebie nie?zawsze to jest jakas szansa by ktos zauwazyl,ze ktos super spiewa. czemu nie poszlas do fabryki gwiazd? lubisz rywalizacje?

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ze zaprasza ponownie do swojego programu nie mowilam nic o Ninie ma dziewczyna talent i tyle.Jej sprawa co robi i gdzie wystepuje , mowie tu o tym ze skretkowska zaprasza wciaz te same osoby i to juz zaczyna sie robic nudnawe.Po co osoby ktore wygraly final w sali konkresowej ponownie startuja do programu? powinni byc juz goscmi.Nie poszlam do fabryki poniewaz przygotowywalam sie do musicalu w ktorym gralam w Szczecinie i cos trzeba bylo wybrac - postawilam na teatr:)
    Rywalizacje lubie ale zdrową rywalizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  16. który lumpeks w ściu tak zachwalasz? ;D ostatnio, jakoś w wakacje, powstał nowy ;P

    OdpowiedzUsuń