środa, 8 września 2010

SWA



Nareszcie zaczelismy zajecia w teatrze.. tego mi bylo trzeba :) 
Balet.. taniec współczesny po którym nie mogę się dziś ruszac.
Dykcja - oj tak "tęskniłam" :P Na tę cześć kupiłam  kolejną książkę Pani Bogumiły Toczyskiej.. może to mnie zmobilizuje do cwiczenia ;) Zajęcia z aktorstwa za którymi szczerze teskniłam ;) 
W tym roku na senach klasycznych robimy Moliera.. dzis było już pierwsze czytanie i zapowiada się ciekawa praca nad tym materiałem.
Wokal - nie sądziłam ze zatesknie rownież za klasyką.. a jednak.W studium nasz program na semestr wygląda tak, ze musimy zaspiewac oczywiscie cwiczenia Vaccai'a oraz Concone , arie barokową , utwór Gershwin'a i musical.Kiedys jak ktos by mi powiedział , ze bede spiewac arie albo wprawki klasyczne to chyba bym go wysmiała :P  Życie potrafi byc nieprzewidywalne ;) Teraz bardzo sie z tego ciesze ze moge poznawac tajniki techniki klasycznego spiewania..zwlaszcza , ze przez 6 lat spiewalam rozrywke.Przekonalam sie do klasyki i ja polubilam.. !!Oczywiscie nie oznacza to ze rzucam jazz :P nie nie.. ! Chce poznawac rozne techniki wokalne aby moc umiejetnie operowac swoim glosem.. 
Akademie zaczynam od pazdziernika zreszta J. rowniez od tego roku zaczyna Akademie wiec nie bedzie smutno.. ;) 
Ostatnio wybralismy sie do Sopotu poki jeszcze nie mamy tyle zajec zwlaszcza ze bylo cieplo ;)
W niedziele idac do teatru trafilam na koncert Reni Jusis..hehe smieszna sprawa.
Ogolnie nie bylo jakiegos szalu ale szacun ze Reni sama pisze te numery i przy tym na koncercie grala na klawiszu takze pozytywne wrazenie.. Niestety gdyby nie jej szlagiery z dawnych lat to dzis by jej nitk pewnie nie zauwazyl.. hmm.. 
Jezeli macie jakies pytania odnosnie studium , akademii , zajec.. pytajcie. ;)



Dołączam pare zdjec ze slonecznego Sopotu ;)
Pozdrawiam was cieplo !













7 komentarzy:

  1. Dwa pierwsze (cudne) zdania oddają całą Paulinkę :)
    pozdrawiam ciepło ze Świnoujścia

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja zapytam jeszcze raz w reklamie którego banku można zobaczyc Jeremiego?
    zajebiście, że tak Ci sie spodobała klasyka, rozwijasz sie i kwitniesz w oczach Pięknoto ;* a kogo będziesz grac w Molierze??

    wiesz co, wiem, że śpiewanie to Twoja większa pasja ale zdecydowanie widziałabym Cię jako aktorkę. Kurde masz talent!!! weź dziewczyno idz na jakiś casting :*
    ps. co z tą agencją artystyczną w Wawie??

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem jaki bank:P Ale jak pojawi sie na antenie to wspomne :)

    Moliera narazie czytamy nie ma przydzialu rol..
    Z Agencja - dobrze.. aczkolwiek trzeba miec rowniez czas na to aby jezdzic na castingi do wawy:)Poki co musze zebrac dla nich niezbedne materialy ;)Jestem zainteresowana pewnym castingiem ale to jeszcze sporo czasu :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. a mozesz przybliżyc szczegóły?? czego dokładnie ten casting dotyczy itd??
    życze powodzenia i przesyłam mnóstwo pozytywnej energiiiiii <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pina! jestes the best !

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz doradzić jakieś ćwiczenia, książki lub zajęcia dla osób chcących poprawić swoją dykcję?

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiscie cala serie cwiczen Pani Bogumiły Toczyskiej ;) Jej ksiazki mozna kupic w ksiegarnii albo w internecie.Polecam !!

    OdpowiedzUsuń