czwartek, 23 czerwca 2011

Wakacje ;)

Wszystkie egzaminy zdane !! Już jutro jadę do domu - wakacje się należą !!! To był cieżki i owocny rok !
Stęskniłam się za moim rodzinnym miastem.Oczywiście przez lipiec bede pracować na moje wymarzone wczasy.. ale to już bedzie sama przyjemność ! Trzeba naładować się przed kolejnym sezonem a pracy bedzie pewnie nie mniej niż teraz.

Gratuluje serdecznie wszystkim którzy dostali się do szkół artystycznych !! 

8 Lipca wystąpie na koncert Pamięci Andrzeja Zauchy który odbędzie się w Międzyzrojach.
Nawet z tej okazji szykuje się niezły duet ;)

Od sierpnia zaczynam próby do SHREK'a w teatrze muzycznym - premiera w październiku.

Życzę wszystkim udanych wakacji !!



Zdjęcia z Rewii na Festiwalu Filmów Fabularnych:










6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Powtórzę pytanie z poprzedniego postu - czy można gdzieś ściągnąć Twoje piosenki mp4 ?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia, bynajmniej ja nic o tym nie wiem :P Dawno nic nowego nie nagrywałam , ale w sumie musze sie do tego zmobilizować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem :) Jeżeli coś nagrasz to daj znać na blogu, będę wdzięczna ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesmaowitą dziewczyną! Tyle energii, uśmiechu na twarzy. Trzymam za Ciebie kciuki, bo chcę kiedys miec w rękach Twoją płytę. Idziesz do przodu jak burza i jesli mam byc szczera: biorę z Ciebie przykład. Oby takich ludzi jak Ty było więcej. Świat byłby piekniejszy. pozdrawiam Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dzięki! Płyte bardzo chciałabym w niedługim czasie nagrać ale póki co chce mieć jeszcze te 5 godzin snu ;) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń