czwartek, 30 czerwca 2011

Wyspa !;)


Nareszcie dom !Tu naprawde można wypocząć ! Nie mówiąc juz o tym ,że Świnoujście to piękne miasto i kurort do którego przyjeżdza masa turystów !! Plaża która z roku na rok jest coraz większa z powodu cofania się morza.Z pogodą bywa różnie ale akurat dwa dni z rzędu trafilam na cudowne sloneczko i szybko pobiegłam plaże troszke nabrac koloru - oczywiście teraz moje plecy cierpią , ale przejdzie im :)
Został mi jeszcze miesiac wakacji i mam zamiar je wykorzystać jak tylko się da !


Powoli przygotowuje się do wyjazdu do Barcelony który sama organizuje i zbieram wszystkie niezbedne informacje jesli byliście i macie jakieś ciekawe doświadczenia to chętnie poslucham ( albo poczytam :P) Wyjazd planowany pod koniec lipca.

A już za tydzień 8 lipca zaśpiewam na koncercie pamięci Andrzeja Zauchy na Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach strasznie ciesze się na ten koncert ponieważ spotkam się z uczestnikami festiwalu a dawno się nie widzieliśmy ;) Oczywiście zapraszam serdecznie na koncert !

Dodaje nowy świeżutki cover w moim wykonaniu który wlasnie nagrałam bo mialam wolny dzień ;)
Wyszło jak wyszło.. nie mam w domu studio nagrań troche po amatorsku ale zawsze coś ;)
Pozdrawiam !!


9 komentarzy:

  1. Oj kochana jak Barcelona to koniecznie trzeba zobaczyć Sagrade Familie! Cudowne dzieło architektoniczne, z bardzo ciekawą historią, szkoda tylko, że architekt nie zdążył skończyć tej budowli, bo współcześni budowlańcy kończąc ją używają bardzo zgeometryzowanej formy, a nie idealnych proporcji jak robił to Gaudi (architekt). Musisz to zobaczyć! A po za tym zdjęcie przepiękne i cudowna piosenka idealna na moje dzisiejsze urdziny ;) Pięknie, pozdrawiam i życzę udanych wakacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. z kim sie wybierasz do Barcelony i na jak długo? Polecam przeczytac książkę Carlosa Ruiza Zafona "Cień wiatru":akcja jest osadzona w Barcelonie i ja szczerze mówiąc po lekturze tejże ksiązki zakochałam się w Barcelonie i marzę o zobaczeniu jej!!

    Pina, nagrywaj wiecej takich kawałków!

    OdpowiedzUsuń
  3. a co u J.?? ostatnio nic o nim nie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pina, znasz osobiście Mroza???

    OdpowiedzUsuń
  5. J. Ma się dobrze ;)
    Mroza nie znam osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  6. co sądzisz o wokalistce Adele?;> nie mogę się doczekać kiedy w moim pokoju na półce pojawi się Twoja płyta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Mam pytanie, które właściwie nie dotyczy Ciebie, ale byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś na nie odpowiedziała. Posłużę się "szyfrem", bo zauważyłam, że Ty, szanując swoją prywatność, piszesz trochę tajemniczo... do rzeczy: mogłabyś napisać, ile trwa HP, w którym gra J.G.? To dla mnie ważne, bo w zależności od czasu trwania, okaże się, czy mogę to zobaczyć. Mam nadzieję, że rozszyfrowałaś to, napisałabym bez tych dziwnych skrótów, ale chyba sobie tego nie życzysz. Pozdrawiam! :)
    W.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hotel Palace trwa ok. 1,20h;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wielkie! :)
    W.

    OdpowiedzUsuń