piątek, 22 marca 2013

Powrót.

Od ostatniego wpisu minęły dwa miesiące. Kiedy ? Nie mam pojęcia.
Wydarzyło się sporo ciekawych rzeczy .. o mniej ciekawych przecież nie będę pisać :)

Po pierwsze namówiłam mamę mojego lubego do prowadzenia własnego bloga. No tak teraz zastanawiacie się co MAMY mogą pisać na swoim blogu i w ogóle słowo "mama" i "blog" to oksymoron. Muszę was rozczarować..Dorota ( bo tak też ma na imię wspomniana wyżej mama mego J.) rozkręciła się na całego !!
A co mnie najbardziej , cieszy - ma ogromną frajdę z tego i rzetelnie przygotowuje się do napisania kolejnego to posta :)) Wspieram ją w tym i pomagam robić zdjęcia ! Co chce udowodnić / pokazać swoim czytelnikom? Że kobiety po 40-stce też mogą i potrafią bawić się modą , że mają czas na czytanie książek oglądanie filmów  mając na głowie pracę ,dom , małe dziecko.Na blogu znajdziecie ciekawą biżuterię ręcznie robioną przez znajomą Doroty oraz przeróżne stylizację od dziennych lekkich , zwiewnych do wieczorowych .Blog  jest również wzbogacony o zapiski z jej pracy w teatrze -Jest doświadczoną aktorką i zapewne wiele wpisów z życia teatralnego was zainteresuje :) A więc zapraszam was na jej bloga -




Ostatnio odbył się koncert studentów studiów dziennych na Akademii Muzycznej w Gdańsku im. Słanisława Moniuszki 
Razem z moją dobra koleżanką Pauliną Grochowską poprowadziłyśmy ten wieczór oraz miałyśmy okazję wystąpić solo.
Poniżej zamieszczam link gdzie możecie odsłuchać moje wykonanie
piano - Michał Ciesielski 
chórki - Anna Nowacka , Paulina Grochowska , Katarzyna Wojasińska.




W niedzielę zagramy spektakl "Bal w Operze"( reż. Wojtek Kościelniak , muz. Leszek Możdżer) w Olsztynie na Spotkaniach Teatralnych 2013 w Filharmonii Warmińsko - Mazurskiej im.Feliksa Nowowiejskiego. Zapraszamy serdecznie ;))

A tak nawiasem mówiąc - Ta pogoda osłabia mnie maksymalnie..
Pozdrawiam was mam nadzieję ,że na święta będzie cieplej. Niektórzy z tego co wiem zostawili świąteczną choinkę , ściagneli bombki i zawiesili jajka..Hallelujah!

3 komentarze:

  1. gratki dla Mamy J.! Super, że dojrzałe kobitki też potrafią bawić się stylem i chcą dzielić się tym w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa - a spojrzenie kobiety po 40stce mogą rownież inspirować nad, młodsze ! Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten blog. Dzisiaj jestem tu przypadkowo, ale na pewno szybko wrócę. Pokażę go także moim znajomym. Pozdrawiam . Katarzyna

    OdpowiedzUsuń