środa, 10 listopada 2010

Listopadowo..



Ten czas tak szybko leci.. praktycznie  20 grudnia mamy juz egzaminy , troche nas to przeraza zwlaszcza egzamin z prozy - dopiero co ją wybralismy.Przez te wszystie proby do spektaklii troszke oposcilam zajec w studium teraz nadrabiam.
Na zajeciach aktorskich mamy sceny klasycze , wybralismy juz sceny z poszczegolnych opowiadan Moliera.Mi akuat przypadła scenka z "Krytyki szkoły żon".
W Grudniu rownież jak co roku odbedzie sie "Gwiazdka w muzycznym" spektakl świateczny zorganizowany przez teatr Junior przy teatrze muzycznym.Pomagamy im śpiewać w offach.
Jest duzo utworow w roznych jezykach co nie jest takie proste jakby sie wydawało !

Już jutro przyjezjdza do mnie i do J. mamusia ;) Juz się nie moge doczekac ! Wkoncu zobaczy mnie w "Skrzypku na dachu", a pozniej jak to kobitki wybierzemy sie na zakupy ;) Uwielbiam z nią chodzic na shopping, mamy taki mały rytuał ze po "buszowaniu" zawsze idziemy sobie na kawke i na ciacho !:) Juz mi tego brakuje !!

Coś co moge wam polecic na jesienne wieczory:

Książka "Chata" !!!!
Polecił mi ją profesor od wiersza , mówił o niej z taka fascytacja , ze od razu pobiegłam do ksiegarnii i kupiłam. ( w empiku 29 zł ) Poki co jeszcze jej nie skonczyłam ale ksiazka bardzo wciąga ! Pozwole sobie zacytować wstęp z tej książki :




"W świecie , w którym religia staje się coraz mniej istotna, "Chata" zmaga się z ponadczasowym pytaniem : "Gdzie jest Bóg w świecie pełnym tak niewyłowionego bólu?" .Odpowiedzi , które dostane Mack główny bohater książki, zadziwią was i być może odmienią tak jak jego.Bedziecie chcieli , żeby wszyscy przeczytali tę książkę !!"

Ja podaje dalej ten tytuł.. Mam nadzieje ze chociaz jedna osoba się tym zainteresuje !!
Ja wkoncu mam troszke czasu na studiach na ksiazki ! Wkoncu nie czytam dla przymusu tak jak lektury których powiedzy sobie szczerze.. nie czytałam.
Polecam a jesli juz troche poczytacie to podzielcie sie opinią ze mną ;) !!


Ostatnio odbyła sie gala Mtv Ema w Madrycie transmisja była rownież w Tv , ogladałam ja z tego wzgledu ze nasz polski zespół Afromenal był nominowany do kategorii "zespół". Niestety skonczyło sie tylko na nominacji ale nie ma się co dziwić..poki co to w polsce sa popularnii i maja mniejsza siłe przebicia niz inne zespoły europejskie , kto wie ? moze za jakis czas nas mile zaskoczą? Nie zdazylam zobaczyc calej gali ale załapałam się na wystep Kate Perry która fałszowała.. i gdyby odebrac jej tacerzy i zdjac dekoracje to byłaby bida.
Była rowniez Rihanna ze swoją piosenka "The only girl in the world" która na pierwszy rzut jest badziewiasta a jednak producenci postarali sie o to zeby wpadała w ucho i rzeczywiscie cały dzien za mna chodziła ta piosenka !! Lady Ga Ga zdobyła najwiecej nominacji i najwiecej statuetek jak zwykle i to mnie nie zdziwiło , aczkolwiek nuży mnie juz ta wokalistka.

Dla odmiany poszłabym sobie za 2 tygodnie na koncer Mietka Szcześniaka.. dawno go nie słyszałam na zywo !!

Pozdrawiam kochanii!!

5 komentarzy:

  1. ale ta "Chata" to nie jakies mass mediowe badziewie?? Kurde, chyba kupię :D
    Pina, dasz radę ze wszystkim! I pozdrów Mamuśkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kim jest profesor od wiersza? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh bo w show biznesie jest wiele "gwiazdek", które tak naprawde są tylko mega wystylizowane i nic po za tym, niestety! Występ zwycięzcy ostatniego odcinka "Mam talent" bardzo mnie zachwycił, szkoda, że coraz rzadziej w mediach pokazują prawdziwe talenty :/ A tak swoją drogą... dlaczego jeszcze Ciebie nie zobaczyłam w programie MT? ;) Z Twoim głosem miałabyś olbrzymie szanse! Jeśli kiedyś pojawi się Twoja płyta, chętnie ją kupię, masz świetny głos! A po za tym lubię takie klimaty ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. pinka, znasz Marinę Łuczenko??? widziałam, ze masz ja w znaj na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie jestem zwolenniczką udziału w mam talent osob spiewajacych i tanczacych bo uwazam ze od tego sa inne programy aczolwiek rozumiem ze teraz nie ma programu promujacego wokalistow wiec podpinaja sie pod MT.
    Fajnie ze trafiaja sie tekie perełki jak ten chłopak o którym piszesz.
    Czekam na program który mnie zachwyci :P
    POdobała mi sie fabryka gwiazd ale bez tych wszystkih kamer w domu bo raczej nie interesuje mnie słabosi osob ktore sa w tym programie za dobry glos a nie za tego całego big brothera czyli obserwacje widzów w domu.

    Marine poznałam na jednym z koncertow Afromental.
    POzdrawiam !

    OdpowiedzUsuń