niedziela, 14 listopada 2010

Mamma mia !


Ahh.. To był cudny weekend ! 
W czwartek przyjechała do mnie mamusia.Bardzo chciała mnie zobaczyc jak sobie radzę na Gdynskiej scenie w muzycznym :) Jej obecnosc na widowni była dla mnie bardzo wazna.Uswiadomilam sobie ze wiele rzeczy robie dla rodzicow to oni sa moim motorem do pracy.. nie po to aby im cos udowadniac.. lecz aby czuli , ze to co robie idzie w dobrym kierunku.Mamy łzy po spektaklu znaczą dla mnie tak wiele ! I chociaż nie mam w skrzypku wielkiej roli to w ten dzien tak wlasnie sie czułam !Cieszyłam sie ze moge mamie pokazac "kawalek" mojego swiata który kocham !To jeste wielkie szczescie gdy rodzice wspieraja dziecko w tym co robi! 
Wspolny czas z mamusia spedzilysmy oczywiscie w centrum handlowym :) No i w kawiarniach! Przy niej nawet ciasto i kawa lepiej smakuje ! Przy okazji na drugi dzien mama wybrala sie do teatru wybrzeze na spektakl, bardzo ubolewam nad tym ze w moim rodzinnym miescie nie ma teatru..najblizsze sa w Szczecinie.
Wieczorami rozmawialismy na rozne tematy.. mama uwielbia rozmawiac z J. godzinami ciesze sie ze maja dobry kontakt.. zreszta jego rodzina jest dla mnie rownie bliska:)
Potrzebna mi była mała przerwa od tego wiru pracy i mimo tego ze mialam w tym czasie spektakle to nie odczułam takiego zmeczenia :) 
Nastepne spotkanie z rodziną na wigilie ;) !! Musze już pomyslec o prezentach , w tym roku dojdzie jeszcze jeden prezent dla nowego członka rodziny - Frania :) - Pełna chata !



Podsumowujac mama dała mi duzo energii podczas swego pobytu ! Zycie jest piekne ! ;)

Zimowe zakupy:

Kożuszek
 ZARA 




Buty z  kożuszkiem
 QUAZI

przygotowana na zime ;)



2 komentarze:

  1. Skarbie, tak miło czytac, ze jestes szczesliwa :)z tego, co zdążyłam zaobserwowac: masz wspaniałą mamę i w ogóle rodzinę. Nie dziwię sie, ze daje Ci ona takiego powera! W dodatku robisz to, co kochasz :) i to jest PIĘKNE !!!! Spełniaj sie Kochana i ruszaj do przodu, wciąż do przodu! :* Pozdrawiam serdecznie i całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za miłe słowa !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń