wtorek, 2 listopada 2010

Home !


 Ten miesiąc byl dla mnie bardzo intensywny w teatrze. Jednak bo calym zasuwaniu na scenie mam przyjemnosc teraz lezec w swoim mięciutkim łóżeczku w domu rodzinnym ;) Niestety przyjechalam tylko na 2 dni ale za to jak piekne były te 2 dni ! Miałam nie przyjezdzac..ale tak bardzo sie stesknilam !!! W koncu zobaczylam Franka mojego siostrzenca ktory ma juz ponad 5 miesiecy !! 
Rosnie jak na drozdzach !
Nie moge sie na niego napatrzec ! Najchetniej bym go zjadla jest taki pyszny !!;) A najbardziej to nie moglam sie doczekac az zobacze sie z moim chrzesniakiem Antkiem.. dzieciaki maja w sobie cos takiego ze jak sie o nich pomysli to od razu człowieka za serce łapie ! Wczoraj spał u mnie , czytalismy bajki na dobranoc i sciskalismy sie tak mocno jak tylko sie dalo.. ahh zycie bym oddala za tego malucha !! 



Dopiero jak wyjechalam od rodziny to zrozumialam jak wazne jest to ze mam do kogo wrocic , mam te swiadomosc ze jak przyjade to ma kto mnie przywitac i zapytac jak sobie radze i czy jest mi dobrze.. czy nie brakuje mi czegos.Rodzina jest najwazniejsza na swiecie !! Bez wsparcia mojej rodziny wiem ze nie bylabym ta sama osoba.Widuje ich tylko w święta i jak juz jestem to pałam sie kazdą chwilą spedzona razem z nimi. Doceniam ze sa ze mna na dobre i na złe.
W Gdyni jest ze mną J. Kocham go najmocniej na świecie i dzieki niemu nie czuje się samotna w tym obcym dla mnie miescie.
Ahh.. tak mi sie wzielo na sentymenty ;) Wierze , ze wy tez macie takie przemyslenia..a jak nie to pewnie przyjdzie i na to pora.

Na szczescie w teatrze i na akademii mam sporo roboty wiec nie przytlłacza mnie ta mysl ze nie widuje sie czesto z rodziną..
Ostatnia moją premierą był"Skrzypek na dachu" w reż. Jerzego Gruzy .Miałam okazje zagrac w tym musicalu najmłodsza córkę Tewiego Mleczarza - Bejlke.
Wspaniała przygoda i rola bardzo wdzieczna.. mam nadzieje ze jeszcze troche sobie pogram bo dobrze czuje sie w tym spektaklu poki co ;) Atmosfera jest bardzo rodzinna to magiczny spektakl zblizajacy ludzi.
Jezeli macie ochote mnie zobaczyc w tej roli to najblizsze spektakle Skrzypka są w listopadzie
zapraszam was na strone internetową teatru muzycznego:
Całuje i poazdrawiam serdecznie z pieknej wyspy Uznam ;)

2 komentarze:

  1. Tak Kochana, rodzina to prawdziwy Skarb!! :* ciesze sie, że wszystko Ci się układa, że masz wspaniałego faceta, który Cię wspiera. ech, nie każdy ma tak dobrze, ale wierze, ze i na mnie kiedys przyjdzie pora! jak patrzę na Cb, to czerpie z Twojej osoby wiele energii i pozytywnego myslenia :)
    Pozdrawiam Pina :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiscie ze i na ciebie przyjdzie czas!! ;) Kazdy ma na swiecie gdzies tamm swoja druga połowke!
    Przesyłam duzo energii i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń