niedziela, 28 listopada 2010

And the winner is..

Poswiece chwile czasu o programie "Mam talent" którego nie sledziłam od poczatku , ale wiedzialam na bierzaco kto mniej wiecej jest w programie i uwierzcie , ze wiedziałam od poczatku o wygranej ten małej "wokalistki" Magdy Welc.To było do przewidzenia.Wkoncu i Polska ma "spiewajace dzieci" szkoda tylko ze na slaszym poziomie niz przykladowa Anglia.Zacznijmy od tego iz w programie było wielu utalentowanych ludzi spiewajacych , ktorzy wygrane pieniadze przeznaczyliby na swoj rozwoj ( bo chyba o to chodzi?) A na co moze wydac 300 tys. 11 dziewczynka ?Płyte? Koncerty? Zespół "My myself and I" wlasnie na to by przeznaczyl te sumke i wtedy to ma sens.Żal mi tych uczestnikow.. jak widac niestety w mediach sprzedaje sie bardzo dobrze osoba która wzbudza u ludzi litosc.Taka jest okrutna prawda.Oczwyiscie pozytyw jest tego taki , ze mlodziutka Magda spełni marzenie rodziny odda im pieniadze na dom(bo z tego co pamietam wlasnie o tym wspomniała)i uratuje sytuacje rodzinną.
Wnioskujac, ludzie nie lubią kiedy drugiej osobie sie bardziej powodzi,kiedy do talentu dochodzi jeszcze urodę i plany na przyszłosc zwiazane ze swoja pasją.Wrecz mysla co tu zrobic aby tej osobie zaszkodzic!Cos niesamowitego jak bardzo telewizja manipuluje człowiekiem.Czuje sie troche oszukana po wygranie Magdy , wierzyłam , ze jednak publicznosc sprawiedliwie zaglosuje na talent.Jak widac jeszcze przed nami dłuuuuugi proces.Ja osobiscie bardzo dopinguje zespołowi "My myself and I" którzy pewnie wiedzieli ,ze ludzie ich nie docenia w finale ale chociaz pokazali ,ze dobra muza w Polsce jest ! Tylko trzeba dobrze szukac - i to nie w mediach.Kto wie.. moze po tym programie beda mieli wiecej propozycji niz ta całą nagroda jest warta.Coraz bardziej tej kraj mnie rozczarowuje i gdyby nie moja wielka miłosc i pasja do muzyki to znalazłabym sobie inna branże w której nie byłoby tyle przekretow i fałszu.Trzeba miec naprawde bardzo silny charakter aby cos osiagnac i nie patrzec sie za siebie.Kiedys Pani Ela Zapendowska powiedziałą nam na warsztatach bardzo m adre zdanie: "Oj dzieci dzieci..jest tyle innych zawodów..a wy sie w to gówno pchacie" Hehehe no i miała racje show biznes to jedna wielka kupa tylko , ze ludzie z czegos musza zyc..nie sadzicie? :)

Niedlugo wrzuce jakas krótka relacje z koncertu Mietka Szczesniaka i dodam pare filmikow ktore nagrywałam.Ahhh..Mietek jest tak daleko od tego wszystkiego co sie dzieje na naszym rynku muzycznym i to sie u niego ceni!Nie musi wiele robic a jest taki "wielki" :)

Pozdrawiam was serdecznie !

7 komentarzy:

  1. Niestety masz rację Pinko. Ja tez uważam, ze magdzie sie ta nagroda wcale nie należała, a widzami kierowała zapewne litość.
    Zdecydowanie postawiłabym na Bednarka albo Lisieckiego! My myself and I tez byli nieźli. Boże, jaka ta Polska jest zawistna. Bednarek spokojnie by wygrał, ale gdziezby, przeciez on jest zbyt utalentowany, zbyt przystojny, znaleźliby jeszcze mnóstwo powodow, zeby go zepchnąć w tył... a taka magda welc? dziecinka opowiedziała o domku dla rodzinki i ma kase w kieszeni... żal.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja osobiście nie kibicowałam temu zespołowi z kilku przyczyn - jednym z nich był ich poniekąd stosunek do innych - powinno się na nich głosować, bo nie robią coverów, a przeróbka Chopina to czym właściwie jest? Twórczością własna? Chyba nie koniecznie.

    W sumie z wokalistów to nie wiem kogo osobiście wybrałabym na zwycięzce. Pewnie Patrycję albo dziewczyne Pradła (czy jak to się odmieniało).Trochę szkoda,że UDC nie pokazali niczego ponad to co już było nam dane zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że Magda słusznie wygrała. Po pierwsze: osobom niezbyt zamożnym i z małej wioski ciężej się wybić, a tak może ją ktoś zauważy. Po drugie:nie mówiła tylko o domu dla rodziców( chce im pomóc), ale i o pokoju w którym mogłaby ćwiczyć śpiew, z tego co pamiętam ty miałaś taką możliwość, więc nie rozumiem tych uszczypliwości, a w sumie rozumiem. Po trzecie: ma świetny głos.
    Poza tym to nie grzech, że dziewczynka w wieku 11 lat nagra płytę. Natalia Kukulska nagrała swoją pierwszą płytę w wieku 10 lat i jak wyrosła, tylko ona miała możliwość to zrobić, bo pochodziła z muzycznej rodziny, a według mnie ma pospolity głos. Dlaczego zamykać drogę uzdolnionym dzieciom z biednych rodzin? To tyle apropo zawiści ! Tu nie chodzi o urodę, ani też o litość tylko o szanse dla mniej ! Ja to tak widzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Disappointed - pewnie jest w tym jakas racja o czym piszesz , tylko nie do konca mnie ona przekonuje.Znam wiele biednych rodzin z których ludzie sie wybijają i pracują od dziecka na to zeby byc dobrym.Ludzie ktorzy byli w YCD pochodzą z roznych rodzin nie kazdy ma pieniadze na rozwoj ale swoje dziecinstwo poswiecili wlasnie nauce tanca , nawet w jakims garazu czy małej salce.W małym dziecku mozna zobaczyc potencjał ale majac 11 lat taka kasa nie ma racji bytu.Natalia Kukulska jak sama napisałas /eś pochodzi z rodziny muzykalnej i po nagraniu piosenek dla dzieci tata przerwał jej kariere muzyczna i zaczela znowu jako nastolatka.Ale tu w gre wchodzilo rowniez nazwisko wiec to inna sprawa.Moim zdaniem Magda jest za młoda na taka wygraną, bo i tak z niej narazie nie skorzysta.Zapomną o niej i tyle z tego bedzie..takie sa realia polskie. Gdzie jest Martyna Melosik (z favryki gwiazd)ze swoją płytą przy wspolpracy ze Sztabą? O to jak sie traktuje ludzi ktorzy wygrywaja - tym bardziej jak wygrala to 11 dziewczynka.Kibicowałam zespolowi "My myself and I" poniewaz byli totalnie inni od tych wszystkich klonow swoich idoli.Te laski ktore kopiowały oryginalnych wykonawców - ludzie to juz wszystko bylo.Starajmy sie zmieniac chociaz aranzacje do numerow cos aby zabrzmialo inaczej..
    No cóż bedziemy obserwować jaką drogę obierze Magda po tej wygranej.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. uważam, że Paulina ma rację! ZA klika mieisęcy nikt nie bedzie pamietał o Magdzie Welc.
    Jest z biednej rodziny- ok, kasa jej się bardzo przyda. ale nie rozumiem ludzi, którzy głosując na nią kierowli sie litościa. Ona ma jeszcze czas na kariere, niekoniecznie teraz. a program Mam Talent powienien promowac ludzi, którzy realnie coś osiągną, czy Magda osiagnie? wątpię, czy ktos zainwestuje w 11 dziecko..
    Przy okazji: zapraszam na swojego bloga, Paulino i pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  6. My Myself and I to niestety dla mnie porażka. Jaką oni nagraliby płytę ? No jaką ? Słuchać ciągle ich "pitu pitu" ? Nię, dziękuję. Domyślam się że zostanę skrytykowany przez Ciebie, że nie znam się na muzyce itp. itd. I don't care. Wyraziłem swoje zdanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nikogo nie bede krytykować , kazdy ma prawo wyrazic swoją opinie poniewaz kazdy ma inny gust.
    Ja kupiłabym ich płyte bo uwazam ze maja do zaoferowania o wiele wiecej niz inni uczestnicy tego programu - tyle.

    OdpowiedzUsuń