piątek, 6 maja 2011

Finał finałów !

Wkońcu czas próbi pokazów przedpremierowych dobiegł końca ! Już dziś premiera Grease z obsadą Dorota Białkowska , Marek Kaliszuk , Krzysztof Wojciechowski , Ola Meller,Sebastian Wisłocki , Karolina Merda,Adam Zawicki , Anna Maria- Urbanowska, Michał Zacharek , Agnieszka Rose , Tomek Czarnecki.
A jutro ja będe umierać z nerwów  a razem ze mną : Paweł Kubat , Paweł Czajka , Renia Gosławska , Magda Smuk , Tomek Bacajewski , Agnieszka Król ,Paweł Mielewczyk , Mariola Kurnicka , Krzysztof Żabka , Janusz Żak.  Pytacie jak wrażenia po pokazach przedpremierowych - jak dla mnie super ! Publika była żywa no i na końcu prosba o bis !Reakcje ludzi są różne w poszczegolnych scenach ale już na dzien dzisiejszy wiemy w ktorych momentach uslyszymy parskniecie ze smiechu.Materiał Grease nie należy do szczegolnie ambitnego bo tu nie o to chodzi.. jest to lekki i przyjemny spektakl po ktorym wychodzi się z usmiechem na twarzy :) Poza tym sama muzyka jest porywajaca do tanca z pewnoscia kazdy z nas zna hity Grease !Nie mogę się już doczekać jutrzejszego dnia !To będzie wazny dla mnie dzien zwlaszcza , że na widowni bedzie moj najwiekszy krytyk - moja mama :)
No i 7 to chyba magiczna liczba ! Premiera RENT odbyła się 7.11 , jutrzejszy dzień to też 7 !!! ;) Coś musi w tym być !
Trzymajcie kciuki za jutro !

We wtorek byliśmy na wyjezdzie w Niemczech a dokładnie w Lubece.Mielismy tam koncert musicalowy w Hali Kongrewsowej.Podróż była męka ! 10 godzin w autokarze to jakas masakra !Sam pobyt był bardzo udany  , zobaczyłam się z Tatą - okazało się , że akurat pracuje 20 km od Lubeki ;)
Moglismy pozwiedzac piekne niemieckie tereny i "odpoczac" przed Grease'ami.Po koncercie szybki bankiet i powrót do w nocy do Polski , a w ten sam dzień powrotu pokaz Grease ! Czasem nie ogarniam tego co się dzieje.. To był już ostatni mój wyjazd w tym sezonie z teatrem..



Teraz tylko zostały spekle Grease , Skrzypek na dachu i egzaminy na akademii oraz w studium..
Muszę wziać się do roboty!!!

5 komentarzy:

  1. Twoja za-powieść brzmi super !
    Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę Grease !
    W zasadzie mam do Ciebie dwa pytania, w wątku poświęconemu rekrutacji do SWA - była mowa o uzębieniu. Wiem, że nie mam prostego zgryzu - jednakże nie przeszkadza mi on w prawidłowej wymowie czy to problem ?
    Drugą sprawa jest mój wzrost mam tylko 160cm a z tego co widziałam na zdjęciach tam każdy ma minimalnie 17cm ; (
    Ale to nie oznacza, że jestem gorsza od innych chyba ? W małym ciele mieści się ogromny duch i potencjał !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwolę sobie częściowo odpowiedzieć za Pinę- aktorki w Baduszkowej nie są wysokie. Nie wiem, co widzisz na zdjęciach, ale chociażby Paulina, Kasia Kurdej, Ola Meller czy Karolina Trębacz na pewno nie mają 170cm!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie ;) Aktorki w Baduszkowej nie są za wysokie.. zresztą jak widać wzrost nie ma tu nic do rzeczy..:) Ty to jestes nawet wyższa odemnie ja mam 1,57 ;) Pozdrawiam i zapraszam na Grease !

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu bym nie powiedziała, że masz 157 ; )
    W ogóle muszę przyznać, że masz rewelacyjną figurę ; ) Matka natura obdarzyła Cię wdziękiem, pięknem no i talentem ; )
    A Twoich piosenek mogę słuchać na okrągło ; )
    Do zobaczenia na Grease !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy- i czy w ogóle- będziecie mieszać obsady w Grease? Tzn. pytam czy jeszcze w tym sezonie można liczyć na jakieś zmiany?

    OdpowiedzUsuń