środa, 25 maja 2011

SESJA !

Ufff..(prawie) najgorszy weekend za mną ! Sesja na akademii zdana - jeszcze tylko egzamin z wokalu w czerwcu ale to juz tylko sama pryzjemność ;) Myślałam , że będzie gorzej z tymi zaliczeniami... wszystko zdane na  4 i 5.
W teatrze cały czas trwają zajęcia i próby do egzaminów - to będzie hardcore..póki co to moge powiedzieć ze chyba najbardziej to jestem przygotowana z wokalu.. bo z innymi przedmiotami jestem w lesie..jest jeszcze chwila czasu bo pierwszy egzamin 6 czerwca.
Aktualnie gramy "Grease" , wczoraj był piewszy spektakl po przerwie i moja "premiera" z Markiem Kaliszukiem ponieważ jeszcze nie graliśmy żadnego spektaklu razem ;) - Moje wrażenia są bardzo pozytywne !
 W tym tygodniu gramy do soboty a następne spektakle w czerwcu - moja II obsada gra 16.06 ;)

Ostatnio przechodzę jakiś dzwiny okres.. nos zatkany, czuje się senna i mam wrazenie jakby gardło mi puchło - Jakby coś w rodzaju alergii albo zatok co wcale nie ułatwia mi śpiewania !! Okropieństwo ! Mam nadzieje ,że to się szybko skończy bo długo tak nie pociągne..!

X factor

W ostatnią niedzielę odpadły moje koleżanki wokalistki z zespołu "Dziewczyny".Znam początki znajomości Ani i Oli pamiętam jak poznały się na Famie a póżniej tak szybko się to potoczyło , że nawet nie wiem w którym momencie zadecydowały , że założą zespół.Kibicowałam im bardzo mocno bo robią kawał dobrej roboty.Są profesjonalne i mają dobry gust muzyczny , poza tym mają na pewno o wiele więcej do zaoferowania niż Pani Małgorzata z którą przegrały.Kuba Wojewódzki postąpił niesprawiedliwie odrzucając je z programu , zwłaszcza że przez cały czas krytykował Panią Małgorzate więc wydawało się to pewne , że postawi na dziewczyny.Moim faworytem cały czas pozostaje Michał Szpak który jest niesamowitą obowością i każdy jego występ jest czymś niezwykłym.To co on robi to jest prawdziwa sztuka widać ,że jego wystep jest przemyślany i że ciezko pracuje nad tym aby było to wszystko dopracowane - takiego wokalisty brakuje nam na polskim rynku muzycznym!Jasne.. niektórzy będą mówić o jego orientacji seksualnej..o jego manierach i o jego zadufaniu..Ale czy to jest ważne kiedy wychodzi na scene? I kogo to obchodzi jakiej on jest orientacji? Jeśli chodzi o zadufanie to czesto ludzie mylą to pojęcie z pewnością siebie.. a Pewność siebie powinien mieć każdy artysta na scenie - to takie moje "skromne" zdanie ;)
Kocham Prince'a za to ,że jest taki wolny i odważny na scenie.. ma w sobie tyle energii i emocji którymi zaraża całą publike - to samo czuje się u Michała Szpaka choć on jest jeszcze na początku swojej kariery ale już go widac i się o nim mówi.
Mam nadzieje , że wygra Michał a nie Ada Szulc dziewczynka która nie ma na siebie pomysłu.
Gienek jest dziwnym zjawiskiem - wokal ma Bluesowy ale czy on nas jeszcze czymś zaskoczy?
Pani Małgorzata? Odleci w niedziele..Niestety nie trzyma w ogole dzwieku , falszuje no i ten angielski...Możecie tego słuchać?
Jakie są wasze typy uczestników X Factor??

2 komentarze:

  1. Jestem za MIchałem,ponieważ jest on jedynym artystą w tym programie,który wnosi pozytywną energię i zaskakuje. Ale Polacy nie zagłosują na niego bo dla nich jest "dziwolągiem".. niestety taki kraj w którym prawdziwe talenty zostają stracone na samym początku..a szkoda.. polacy negatywnie podchodzą do osób,które pokazują sztukę i własną osobowość..
    Nie powinno nikogo obchodzić czy on jest gejem,hetero,bi czy trans bo to jest jego prywatna sprawa.. Ludzie zamiast oceniać jego profesjonalne występy kierują się jego orientacją,wyglądem.. Żałosne jest to i smutne,że w naszym kraju być może nie zostanie on doceniony.. chyba,że zdarzy się cud!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówcą! Niestety ludzie kierują się wyglądem, a nie doceniają wokalu Michała. Ja jestem za Szpakiem, bo ma mega głos i zawsze na jego występ czekam z niecierpliwością. A Ciebie Paulinko pozdrawiam i życzę powodzenia, Ty również masz wielki talent!

    OdpowiedzUsuń