poniedziałek, 16 maja 2011

Koniec jednego..początek drugiego




Wielka euforia i adrenalina spowodowana Grease przygasła !! ;) Czas wrócić do ludzi ! hehe teraz się śmieję..ale rzeczywiscie dopiero po premierze znalazłam chwile wolnego aby posiedzieć na plaży i napić się piwka z koleżankami !
Na premierze była moja mama oraz mnostwo znajomych w tym ludzie z mojego roku z akademii ! Było mi niezmiernie miło !Mama - jak to mama - popłakała się ze szczęścia ,podtrzymała mnie na duchu przed tym ważnym dla mnie dniem.Uwielbiam jak przyjeżdza bo ładuje moje "baterie" :) Czekam teraz tylko na przyjazd mojego tatusia i siostry wraz z rodzinką !Po premierze dostałam mnostwo kwiatow oraz bileciki z pieknymi słowami które mnie wzruszyły !Ku mojemu zaskoczeniu zobaczylam się z moim "ojcem" który wprowadził mnie w świat musicalu z Andrzejem Ozgą (m.in reż.RENT) zrobiło mi się ciepło na sercu kiedy go ujrzałam bo przypomniały mi się wspaniałe dla mnie czasy !
Cieszę się , że dostałam taką szansę od Dyrektora Macieja Korwina ,to dla mnie wielkie wyróżnienie i "kop" do działania ;) Każdy występ , każda rola na scenie jest dla mnie bardzo istotna , dzięki temu mogę zdobyć doświadczenie w tak młodym wieku !Rola Sandy była dla mnie wyzwaniem nie tylko wokalnym ( z początku wydawało mi się , że nie podołam z tym materiałem) ale i również aktorskim - wydawałoby się , że te wszystkie "glupoty" o których jest spektakl są rzeczą prostą do zagrania dla aktora - a właśnie te wszystkie proste rzeczy są najtrudniejsze.Cały myk leży w ich prostocie..idąc na Grease widz nie powinien nastawiać się na ambitne dialogi , to ma być lekkie , ma bawić i sprawić , że na twarzy widza pojawi się uśmiech i wyjdzie z tego spektaklu pozytywnie nastawiony;)



 Kolejne spektakle już pod koniec maja oraz w połowie czerwca.Ja powróciłam na drugie piętro (studium) i staram się nadrobić wszystkie zaległości..Egzaminy tuż tuż także czas goni ! Sesja na akademii również zbliża się wielkimi krokami.. w ten weekend musze wszystko pozaliczać ;P Czy jest to realne? Nie wiem.. ale wiem jedno - Warto jest robić to co się kocha..i mieć z tego pełną satysfakcje !













W planach mam kolejny wyjazd do Londynu bo już śni mi się po nocach..mam nadzieję , że polecimy z J. w najbliższym czasie.. chociaż na 2 dni będziemy mogli spedzic ze sobą troszke czasu tylko we dwoje !!!


Aktualnie trwają castingi do nowego musicalu w teatrze - SHREK ! To będzie hit ! ;) 


4 komentarze:

  1. a na casting do Shreka się nie wybierasz??

    OdpowiedzUsuń
  2. musze przyjechac na ten greas z toba, straszniem ciekawa ! ii gratuuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.youtube.com/watch?v=_jFQjucDcrw
    powiedz mi jaki jest tytuł tej piosenki i kto jest jej wykonawcą?

    OdpowiedzUsuń
  4. I Wish i didn't miss you - Angie Stone ;)

    OdpowiedzUsuń