środa, 1 grudnia 2010

Precz z zimą !



Nienawidze zimy.Ta pora roku doprowadza mnie do deprechy ! 4 warstwy na sobie aby było ciepło , rajstopy pod spodnie i 2 szaliki na siebie bo inaczej to bym nie mowila przez ładne pare tygodni a egzaminy tuż tuż !
Juz nie mowie o tym ze chciałabym wygladac kobieco a nie jak bałwan..A jak odkryje czapke to moje włosy wygladaja jakbym dopiero wstała.Niestety to dopiero poczatek a ja już narzekam.. pozytywy tej pory są takie ,ze niedługo pojade do domu i zostane na prawie 2 tygodnie !! Czuje napływ dobrej energii jak o tym mysle ! Póki co.. wyrzewam się w ciepłym domku z gorącą herbatką!
Jak już wspomniałam niedługo egzaminy za jakies 2 tygodnie..nawet nie wiem kiedy ten czas mi przeleciał?
Najpierw egzamin z wokalu na którym spiewamy 5 utworów baaaarzo zróznicowanych a mianowicie :
Aria z epoki baroku , 2 ćwiczenia klasyczne (vaccai i concone), utwór musicalowy oraz utwór z rep.Gershwin'a. 
Jak dla mnie materiał - gigant. Wyobrazcie sobie ze w ciagu 15 minut trzeba zaspiewac technika klasyczna , musicalową i poiagnac jeszcze rozrywke? W tak krótkim czasie przestawic sie z jednej stylistyki w drugą ?Nie wiem jak ja to zrobie ale skoro inni przez to przeszli to chyba musi byc to osiagalne ! hmm.. to jeszcze pikus w porownaniu do egzaminu z prozy którą przez te 3 miesiace powiedziałam jak narazie 2 razy , ale to tez musi się udać bo po tych egzaminach czeka mnie piekny czas w domku oraz koncert charytatywny którego rowniez nie moge się doczekac iii.. wkoncu zobacze się z moją wspaniałą przyjaciółką Nurtą ! Która jest dla mnie jak siostra !Nie widzimy się za czesto ale jak juz sie spotkamy to nadrabiamy cały stracony czas !Wspieramy się nawzajem w tym co robimy.Zreszta jestesmy podobne do siebie w wielu kwestiach.To jest bardzo wazne miec taka osobe na ziemi która rozumie Cię w 100%  i nie musisz mowic ani słowa wystarczy ze zrobisz pewien gest albo spojrzysz jej w oczy i juz wszystko wiesz :) Macie taką osobę na ziemi ? Oczywiscie nie mowie tu o drugiej połowie..to zupełnie inna sprawa :)

Pozdrawiam was !

Impreza - "U Pani Barbary na imieninach - czyli PRL"




3 komentarze:

  1. Cześć. Zrobiłam Tobie nowy nagłówek na bloga, może CI się spodoba :)

    http://img690.imageshack.us/img690/9690/nagwekt.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Miła niespodzianka pod koniec dnia ;)
    Pozrawiam serdecznie i ładuje na strone główną !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Bardzo mi miło! :)

    OdpowiedzUsuń