poniedziałek, 27 grudnia 2010

Christmas



Teoretycznie w święta trzeba odpoczywać i spedzać czas z rodzinką , zwałszcza jak się jej nie widzi długo.Niestety nie w moim przypadku.. Do domu przyjechałam w ostatniej chwili , czyli w czwartek.Pomogłam mamie w wigilii tyle ile moglam i tyle ile umiałam ;] Gotowanie sprawia mi coraz wiecej przyjemnosci , ale raz na jakis czas ! Kolacja wigilijna była pyszna! Uwielbiam smak zupy grzybowej w ten dzień..ta zupa kojarzy mi się tylko ze świętami.. no i najlepsze pierogi z kapustą i grzybami robi moja mama ! To nie podlega dyskusji!
Przez 3 dni była pełna chata ! Siostra z męzem i z moimi siostrzeńcami  tymczasowo u nas  zamieszkali abysmy jak najwiecej czasu spędzali razem.
W sobotę był koncert zespołu LUDOJAD w centrali na który wybrałysmy się z Nurtą ....

która przyjechała na świeta do domu ze Szwecji.Koncert bardzo udany było duzo smiechu i duzo fajnego brzmienia ! Oczywiscie skonczylo sie to tak ze przyszlam do domu nad ranem i na drugi dzien swiat nie zyłam !
W niedzielę miałam koncert w niemczech razem Markiem Pędziwiatrem , wspolne muzykowanie po ponad 3 miesiacach przerwy , daje duzo radochy i swiezosci ! Super ze na ten czas jak się zjezdzamy mamy okazje razem pograc.
Dzis wybrałam się na koncert świateczny Joanny Manisty , to juz tradycja ze co roku jest organizowany taki koncert i mysle ze to super sprawa ze mlodzi ludzie ze Świnoujścia chcą brac udzial w takim przedsiewzieciu,
Koncert odbyl sie na mojej ulicy w sklepie FAN , była bardzo miła atmosfera !

A już jutro odbedzie się koncert charytatywny "Śpiew(d)ajmy mu" w Stargardzie Szczecińskim na którym zaśpiewam !! Wydaje mi sie ze to bedzie magiczny koncert i tak tez sie nastawiam ;)
Oczywiscie zapraszam wszystkich ! Jesli bedziecie w poblizu to koniecznie wpadajcie ! 
Dochód przeznaczony zostanie na dofinansowanie turnusów rehabilitacyjnych niepełnosprawnych wychowanków Domu Dziecka Nr 2 w Stargardzie Szczecińskim.


Pozdrawiam serdecznie !






4 komentarze:

  1. Cudowny jest ten Twój siostrzeniec!!! Zakochałam się ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. a Nurta wciaz wyglada tak samo..

    OdpowiedzUsuń
  3. czy Twoja przyjaciólka jest innej narodowosci? czemu ma takie dziwne imie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nurta jest pół polką pół kurdyjką ;) To najwspanialsza kobieta jaką znam ! Nie licząc oczywiscie mojej mamy i siostry ;)

    OdpowiedzUsuń