środa, 22 grudnia 2010

W drogę !


Mój wyjazd do domu niestety opoznil się przez pracę ale juz jutro z rana jadę do domku !!!
Egzamin z prozy zakonczony oceną dobrą ! Po egzaminie swietowalismy koniec I semestru z naszym II rokiem :)
Uwielbiam tych ludzi ! Są strasznie pozytywnie zakreceni ;) Wczoraj byłam na koncercie III roku z Jazzu który jest prowadzony przez Patrycję Golę i musze przyznac ze niezle sobie poradzili. Co sie okazuje , praca z mikrofonem nie jest taka łatwa.Zaspiewali czesc rozrywkową (solo , duety , tercety) i czesc swiateczną , pare koled i piosenki świateczne.Po koncercie podzielilismy sie wszyscy opłatkiem i zlozylismy sobie zyczenia.. 
Poki co zyje swietami i tym ze zaraz spotkam się z najblizszymi !Jeszcze jedna niespodzianka na mnie czeka w Świnoujściu ! Przyjechała na wyspe moja wspaniała i niezastapiona przyjaciolka która mieszka na codzien w Szwecji a juz pewnie niedlugo w LA.Kocham ją strasznie i zawsze jak sie spotykamy to rozmawiamy godzinami i nie konczą sie nam tematy !! Moja prawdziwa bratnia dusza.Mam jej tyle do opowiedzenia , ze chyba zaraz sobie zapisze na kartce wszystko zeby nic nie pominac co mam jej powiedziec hehehe ;)
Plany na ferie juz mam i jestem nimi strasznie podekscytowana! Mozna powiedzieć ze zwariowałam na tym punkcie!

Spakowana - gotowa do drogi - Oby Pkp nie nawaliło !
Pozdrawiam was ciepło !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz