poniedziałek, 6 grudnia 2010

Mieczu



21 Listopada miałam okazję wybrać się na koncert 
Mietka Szcześniaka & Meccore String Quartet 
w ramach festiwalu JaZzGdyni 2010 w klubie POKŁAD .Milo się zaskoczyłam ponieważ klub był pełen ludzi. Wcześniej słyszałam Mietka na żywo w repertuarze gospelowym,  miałam okazje być na warsztatach Gospel w Poznaniu gdzie on razem z Natalią Kukulską byli głosami prowadzącymi.No i oczywiscie znam jego całą twórczość nie od dziś.. mozna powiedzieć , że przy jego muzyce dorastałam..

Skład interesujacy - kwartet smyczkowy bez zadnych innych wspomagajacych instrumentow (  teraz jest jakas moda na te kwartety - Kayah tez się pokusiła na taki eksperyment). Brzmienie przez to było dosyc skromne a nawet ubogie ale w dobrym tego słowa znaczeniu.Mietek swietnie wypełniał te przestrzen.. barwowo zgrał się z instrumentami smyczkowymi.Ich barwa brzmienia jasna - kontrastujaca z jego głeboką i ciepłą. Repertuar spokojny bo z kwartetem za bardzo nie mozna zaszaleć ;) Ale przygotowałam się to.Ludzie pewnie spodziewali się wiecej jego hitow aczkolwiek ja byłam uradowana słyszac pierwsze dzwieki numeru " Twoja miłość" , "Przyszli o Zmroku" czy też " Moje wędrowanie". Podczas jednego z utworow wykonał zapierajacą dech improwizacje w stylu etno - orientalnej.. zaspiewy folklorystyczne.. ahhh coś niesamowitego.Czuć bylo ze płyneło to prosto z jego serca ! Niestety nie nagrałam tego poniewaz byłam mocno poruszona i... zagapiłam się ;)Cały koncert poprowadził swobodnie i na luzie , widac , ze jest człowiekiem skromnym i bije od niego dobrem i ciepłem.

Mietek udowodnił tym koncertem , ze ma ogromne mozliwosci wokalne , jest bardzo muzykalny i traktuje swoj glos rowniez instrumentalnie.. Ma ogromną swiadomosc tego co robi i słucha się tego z przyjemnością.
Po koncercie czułam lekki niedosyt.. no ale jak to mowią lepiej niedosyt niz przesyt ;) 
Poniżej zdjęcia i filmiki z koncertu:






Wstawiam filmiki z koncertu :




P.s Sorry za jakość dzwieku -zreszta  naglosnienie nie bylo jakies rewelacyjne..
Niestety nagranie nie oddaje tego co bylo na koncercie ale zapraszam was do wysluchania ;)

3 komentarze:

  1. Wiesz może co będzie na "Metropolia jest okey"? Kto wystąpi, co zaprezentuje... itd? : ). Pozdrawiam serdecznie! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bedzie to Koncert Musicalowy robi to zespoł Teatru Muzycznego Baduszkowej.Czyli pewnie jakies songi musicalowe i rozrywkowe..przedsmak tego co bedzie na sylwestra w muzycznym :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahaaa :). Baduszkowa prowadzi na to rezerwację? Bo nigdzie nie ma żadnych informacji ;<

    OdpowiedzUsuń