piątek, 17 grudnia 2010

Egzaminy



Jestem już po pierszym egzaminie z wokalu w teatrze !! Tak jak wczesniej pisałam repertuar w tym roku był zroznicowany , spiewalismy 4 utwory. Egzamin zakonczony oceną bardzo dobrą , ogolnie jestem zadowolona ale wiadomo - moglo byc lepiej.Jedno z głowy , w poniedzialek kolejny egzamin z prozy ! Trzymajcie kciuki bo znajac zycie bede umierac ze stresu.

W czwartek odbył się pokaz przedpremierowy filmu Antoniego Krauze "Czarny czwartek" na którym miałam okazje być razem z J. Film nawiązuje do  dramatycznych wydarzeń z 17 grudnia 1970 roku. Do kin trafi pod koniec lutego. Na pewno warto zobaczyć ten dokument poniewaz ta tragedia miala miejsce na naszej polskiej ziemi i zginelo w niej tragicznie kilkadziesiat osob..
W środę wybywam na moją ukochaną wyspę ! ;) Juz sie nie moge doczekac ! Zobacze wkoncu Antka i Franka!! Na samą mysl buzia mi się umiecha !! 
Sylwester jak co roku spedze w pracy ...
...ale jest to juz dla mnie normalne i nie traktuje tej nocy jakos wyjatkowo..no ... chyba ze jest ze mną bliska mi osoba :) 
Sukienke juz kupilam jeszcze tylko musze porozgladac sie za butami i dodatkami !! 
W klifie w orłowie ostatnio otworzyli NewLook - butów do wyboru do koloru ! Pewnie tam coś znajde.
Prezenty pod choinke tez kupione - moj ulubiony punkt kolacji wigilijnej !! Uwielbiam dawac prezenty.. gorzej z dobraniem odpowiedniego podarunku.. zawsze mam z tym problem..ale w tym roku i tak szybko sobie z tym poradzilam.
Nie moge w to uwierzyc ze przed nami 2011 rok !! Ostatnio złapałam się na tym ze na castingu powiedzialam do kamery ze mam 19 lat !!!! A pozniej jak sie zapytali mnie jeszcze raz czy mam 19 lat to powiedzialam.. yyy.. nie 20 !! Własciwie to prawie 21.. ! Chyba troche dla mnie zatrzymał się czas.
Mam wiele planow na rok 2011 , ale moze zachowam je dla siebie - zapeszac tez nie wolno.
Pozdrawiam was serdecznie !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz