niedziela, 9 stycznia 2011

Co w sercu gra..



Sesja. 
Własnie zaczyna się mała gonitwa pomiedzy akademią  a teatrem co własciwie bardzo polubiłam :P
Gdybym w tej chwili zgubiła mój kalendarz  , w którym mam zapisane wszystkie terminy i wazne rzeczy "do zrobienia" to bym chyba zginęła ! Od jutra egzaminy w teatrze ( sceny : wspolczesne i klasyczne oraz wiersz) , próby do spektaklii , spektakle oraz zaliczenia na akademii i egzamin z wokalu ;) Wiem.. az trudno uwierzyc ze to wszystko jest w jednym czasie ale chyba w sumie mogło być gorzej.Jeśli człowiek od małego ma sporo obowiązków , dużo zajęć to pozniej kazdy swoj wolny czas potrafi odpowiednio wypełnić.
Niedawno zostałam zaproszona do krótkiego filmu robionego przez znajomego z Gdyńskiej szkoły filmowej.Robił swój film na zaliczenie semestralne i miałam okazje zagrać małą rólkę dziewczyny która pobiera nauki śpiewu u kolegi.Mozna powiedziec , ze to moje pierwsze zetknięcie z kamerą i nie ukrywam , ze trochę się stresuję tym co zobaczę .. ale zarazem jestem bardzo ciekawa efektów !

Co do filmów.. jestem w trakcie poszerzania swojej domowej kinoteki.Jesli tylko mam jakis wolny czas to staram się nadrabiać moje braki filmowe.. a są one spore..! Jesli macie w zanadrzu jakies ciekawe tytuły to piszcie proszę , jestem otwarta na wszystko ! 
Z ostatnich filmów jakie mnie zafascynowały to "Lektor" i "Droga do szczęścia" , "Pamiętnik" też zapadł mi w pamięci.. 

A za niecałe 9 dni....
.....wspaniałe musicale iiii... 


  


I mega shopping w LONDYNIE !!! 

10 komentarzy:

  1. polecam "wszystko o mojej matce", "jasminum", "Iluzjonista". z lżejszych to "brzydką prawdę" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Film "Droga do szczęścia" po 45min. staje się ciekawszy ? Oglądałam wczoraj tylko początek , ponieważ zachciało mi się spać :|

    OdpowiedzUsuń
  3. Co znaczy ciekawszy? Każdy ma inną ważliwość..

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm.. pisząc ciekawszy , miałam na myśli żywszy , zacznie się coś dziać :) Może teraz będziesz mogła mi odpowiedzieć .

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm.. no raczej żywszy nie jest :P
    Za to ma piekne przesłanie po którym człowiek sobie wiele uświadamia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście droga do szczęścia jest trudna, ale książke przeczytałam film widziałam. pozostaje w pamięci ;)

    ja jestem kinomanką, tez nie mam czasu na filmy ale jak sie zabiore to z 6 w sam weekend moge obejrzec ;)

    hmm jakie by tu polecic:
    Zielona Mila (chociaż nie wierze zebys nie widziała tego filmu, stary dość)
    ogólnie role Toma Hanks'a z lat 90 Filadelfia czy Forrest Gump, Złap mnie jeśli potrafisz
    Pokuta jest wspaniała, muzyka, zdjęcia...ah ;)
    co tu by jeszcze...szkoda ze nie jestem na swoim laptopie bo bym weszła na konto na filmwebie, tu nie moge ;(

    Hard Candy - film moze mało realny (jeśli chodzi o wiek bohaterki) ale jak się oglada to nie ma czasu na zwracanie uwagi na takie szczegóły..
    jak coś mi wpadnie do głowy to napisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O przypomniałam sobie - Jestem Sam -poruszający i wspaniała rola Penna!
    Zycie za zycie to taki mi sie przypomniało bo dzisiaj na tvn leciał..
    dzisiaj widziałam tez Białe Orlean filmdobry, może nie zwala z nóg ale ukazuje dobrze to z czym musiała zmagać się bohaterka
    ze starszych to Truman Show równiez, pamietam jak byłam mała to był pierwszy z powazniejszych filmow jaki było mi dane obejrzec nawet chyba płakałam, az musze sobie go odswiezyc po latach.

    Pokój Marvina
    i poleccam Ale Kino, nie zawsze jest coś ciekawego ale jak się śledzi ich strone to można odnaleźć niesamowite perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miał byc bialy oleander ;)
    jestem na nie swoim laptopie i pisze mi sie dziwnie na nalej klawiaturze, strzałka wciaz przeskakuje i wychodza dziwne wyrazy, dlatego tyle błedów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki bardzo !Niedlugo bede miała troszke wiecej czasu na te zaleglosci wiec pewnie nadrobie ;)
    Pozdrawiam serdecznie !Jak Jeszcze Ci sie cos ciekawego przypomnij to napisz prosze !

    OdpowiedzUsuń