poniedziałek, 17 stycznia 2011

Don't stop till you get enough!!!


"Lalka"
Wszystkie egzaminy w teatrze zakończone z powodzeniem !!;) Czeka mnie jeszcze egzamin na akademii z wokalu..ale o to się raczej nie martwie ;)
Od jutra zaczynamy próby do GREASE ! Najpierw próby wokalne a od lutego choreografczne z Jarosławem Stańkiem po których pewnie nie będe mogła chodzić przez tydzień !
Jestem tym wszystkim strasznie podekscytowana , przypomniała mi się praca nad RENT. To był dla mnie magiczny czas! Mam nadzieje , że atmosfera przy pracy nad Grease bedzie równie wspaniała !;)

A już w środe jedziemy z J. do LONDYNU !! ..





Ten miesiac dostarcza mi tyle wrażeń pozytywnych ! 
Po przyjeździe postaram sie wszystko opisać a pewnie bedzie tego sporo po Musicalach prosto z West End'u ;)

Lecę się pakować !!!! 
Pozdrawiam;)


"Skrzypek na dachu"

3 komentarze:

  1. znasz juz daty kiedy bedziecie wytawiac Grease w Londynie? z checia zobacze na scenie Twoja gre ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto to jest J ? ;)
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grease z TM w Gdyni nie będą wystawiac w Londynie...

    OdpowiedzUsuń