środa, 18 sierpnia 2010

Franuś :)

Wczoraj odbyły się chrzciny mojego młodszego siostrzeńca Franusia który ma już 3 miesiące !
Na tę okazję przyjechał nawet mój J. :* , biedny niestety tylko na 1 dzień bo w Gdyni ma proby i prace.. ale bardzo to doceniam :)
Wczoraj z samego rana (dla mnie o 10.00:P ) pojechalismy z rodzicami do Niemiec na zakupy i na spacerek ;) Dramat jest z tymi korkami u niemcow w wakacje !! Nie dosć , że niemcy strasznie przestrzegają przepisy drogowe i jak jest 30 to jadą 30 km/h.. to jeszcze na wszystko jak zwykle mają czas i zwiedzają jadąc.. 
Chrzciny zaczely się o 18.00 najpierw msza w kościele..a później poczęstunek w domu :)
Było super !Uwielbiam imprezki rodzinne bo spotykaja się aż 4 pokolenia  :) I co najwazniejsze - wszyscy się dobrze rozumiemy i umiemy się razem bawić!! Wczoraj wygrały kalambury w kategorii film oraz Quiz z geografii który oczywiscie ja prowadziłam bo pewnie bym przegrała z chłopakami :P 
Oglądalismy też koncert James'a Brown'a i zainspirował nas jego ruch sceniczny :P
J. miał wyjechać o 8.00 rano do Gdyni.. ale niestety zaspalismy ..daaaamn !!
Cudem zdązył na busa który zawiozł go do Szczecina i dalej do Gdyni.. 

Dokładnie za 2 tygodnie zaczynamy rok szkolny w teatrze.. !!

Na weekend planuje odwiedzić stolice :) Oj dawno mnie tam nie było..





8 komentarzy:

  1. Wiesz co,czytając Twoje notki mge stwierdzic,że w Twoim zyciu nie ma nudy i ciagle cos sie dzieje. A to jest super!
    Nie zatrzymuj sie nigdy Pina! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana moja!! tak strasznie zazdroszczę Ci tego wszystkiego co masz... talentu, urody, figury, miłości i rodzinki.. Nie zazdroszczę z nienawiścią, ale z podziwem.. powiedz mi jak Ty to wszytsko robisz.. jak to sie dzieje, ze jestes taka szczęsliwa?? ja tez bym tak chciała..
    ps. czy mozliwe ze znam Twojego boya z tv?? albo mi kogos przypomina.. ale tak jabym go w tv widziała w jakims serialu/filmie/reklamie..
    gratuluję Ci wszystkiego Pinuś ;*
    bądz taka jaka jestes i sie nie zmieniaj!! ;* tylko daj mi choc jedną dobra rade jak byc tak szczesliwa i spełniona jak TY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga.. mam swietny przepis na bycie szczęśliwym :) Rób to co kochasz !!!!
    Pasja jest miłością i dostarcza bardzo dużo pozytywnej energii.. Jestem przez to szczęsliwa , ale w zadnym wypadku spełniona i mamm nadzieje , ze jeszcze dlugo nie użyje tego słowa.. strasznie dozo rzeczy mnie inspiruje i szukam nowych to celów :)
    Bardzo dobrze , ze Twoja zazdrosc nie przejawia się nienawiścią bo to nie ma sensu:) Sama mam takie swoje upatrzone ideały kobiet które są bardzo utalentowane i je podziwiam.. wszystko zalezy od podejścia.. niech kazdy robi to co kocha i w ten sposob kazdy zajmie sie sobą..:)

    Mój chlopak udziela się w filmach niezależnych ma juz za sobą pare epizodów..A niebawem bedziemy mogli go zobaczyć w reklamie ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo a możesz zdradzić czego to będzie reklama? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądałaś :) No pięknie :) nie znam Cię, ale często odwiedzam Twojego bloga i fotobloga też oglądałam, podziwiam Cię :) I pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. a czy juz mozna ją obejrzec w tv czy jesscze nie?? jak jzu bedzie w tv to daj znac :D
    albo moze w necie..??

    OdpowiedzUsuń