piątek, 13 sierpnia 2010

Gdynia;)

Juz prawie 2 miesiące nie byłam w Gdyni ! Postanowiłam we wtorek spakować się i odwiedzić Gdynię na 2 dni.. :) Oczywiscie miałam też w tym ukryty cel albo i najwazniejszy aby spotkac się z J. ponieważ już od września zaczynamy wspólne "prowadzenie" domu :P. Jestem okrutna bo przyjechałam na gotowe kiedy jest już po remontach, pachnie nowością i jest czyściutko ! Mam z tego powodu wyrzuty sumienia , ale nadrobie to wszystko od września :) 
Jak już wspomniałam wybralam się do Gdyni we wtore z samego rana a gdy dotarłam na dworzec okazalo się , ze jednak pociąg którym mialam jechać - nie przyjedzie.. :)
AUTOBUS !!! Jedyne wyjście.. i 7 godzin podrózy nim..także nie przyjechałam planowo na godz. 14.00 lecz na 17.00.Pozytywna mysl nie opuszczala mnie i dobrze bo jak dotarlam na miejsce i zobaczylam usmiech J. od ucha do ucha z pieknymi kwiatkami w reku zapomnialam juz o calym zamieszaniu z pociagami :)
Wieczorem spotkalismy się jeszcze z moimi byłymi wspólokatorkami które znalazły sobie już nową :P Oraz nowe miejsce zamieszkania (blisko nas !!) Takze wszystko się ułożyło.
Na drugi dzień poszlismy do kina na "Incepcje" i bardzo polecam ten film ! Zwłaszcza osobom które interesują się snami :) Ja osobiscie duzo śnię i tym bardziej wkreciłam się w tę historie..!
Poza tym swietna obsada !Leonardo poraz kolejny mnie pozytywnie zaskoczył.. 2 rewelacyjne filmy w tak krotkim czasie !! Polecam ;)
Wieczorkiem zaprosilismy znajomych , co okazalo się w wiekosci ekipa Ren(t)cistów :)
 Maureen , dwóch Collinsów , Angel , Habusia , Mark i Mimi :) heheh I jak zwykle skonczylo sie na tym ze gralismy w Mafię. Alez to jest wkrecająca gra :) Wyszło na to że niezły "Mafiozo" ze mnie :P
Te 2 dni zleciały mi szalenie szybko..chciałam tyle miejsc odwiedzic i zobaczyc sie ze wszystkimi ale i tak nie dałam rady :( Pociesza mnie mysl , ze za 2 tygodnie zaczyna się znów nawał pracy.. nie wiem dlaczego tak bardzo mnie to cieszy :P Pewnie jeszcze będe płakac !!! :D 

P.s Bardzo jest mi miło , ze podoba wam sie ta forma blogowania ! Dzięki temu mam motywajce do zamieszczania tu roznych informacji.. :) To dla was kochani.
Mam nadzieje , ze rozkrece się z tym pisaniem ba .. na pewno bo zapowiada się duzo fajnych projektow o których bede was oczywiscie informować !

Pozdrawiam !

7 komentarzy:

  1. Śledziłam Twojego photobloga, ponieważ bardzo fascynuje mnie Twoja osoba, talent i mega charyzma! Blogspot to świetna zmiana, oczywiście pozytywna, także porzucam photoblog i teraz czekam na nowe Twoje notki tutaj ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie zgadzam się z moją przedmówczynią. Jakbym siebie słyszała.
    Przecudowny talent, chyba najpiękniejszy kobiecy głos jaki słyszałam. Najlepsza Mimi ze wszystkich które widziałam i słyszałam :-) Chociaż bardzo podobała mi się jeszcze Renee Goldsberry w Rent Filmed Live on Broadway. Ale jednak Ty mi się podobałaś najbardziej.
    A teraz czekam na jakieś nowe projekty z Tobą :-) I na nowe nagrania , piosenek :D.
    Gorąco Pozdrawiam !!!:))
    Angie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj.. w takim razie dziękuje za komplement !!!Glupio mi troche przed Renee bo byla świetna :P!Daphne Rubin Vega też dawała rade a Rosario Dawson najbardziej pasowała mi do tej roli chociaz wokalnie troche kuleje :)
    Mam nadzieje , ze jeszcze zagramy kiedyś Rent ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. też widzialam Incepcje ;)
    świetny film, nie rozumiem tylko osób, które krytykują go, bo ma naciąganą fabułe...to przecież surrealistyczny film!
    No i to chyba bardzo dobry rok dla Leo ;)
    choć za aktorem nigy nie przepadałam - tak teraz bardzo mi się podoba jako aktor )

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiscie , ze surrealistyczny ale wlasnie idąc na to do kina nastawilam się na coś niebanalnego! Jakbym nie chciała zbytnio wytężać umysłu to bym poszła na jakas komedie ;)
    Też nie rozumiem osob które krytykują tę produkcje..ale kazdy ma swoje zdanie ;)
    Za Leo wcześniej też zbytnio nie przepadałam.. ale wziął się do roboty na "stare" lata :P

    OdpowiedzUsuń
  6. My mamy po prostu strasznie dużo świetnych reżyserów, którzy siedząc w domku piszą na różnych forach takie rzeczy, iż dziwię się, że jeszcze nie zrobili filmu na skale światową ;)
    Ale to tak już jest, łatwo krytykować i mówić o niewykorzystanym potencjale i o złej grze aktorów nie mając o tym zbyt dużego pojęcia.
    Sama chciałabym kiedyś napisać taki scenariusz! ;o
    pozdrawiam ;)
    i czekam na kolejne wpisy ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do Rosario to bardzo mi się podoba, bo rzeczywiście pasuję do tej roli, zgadzam się że wokalnie "trochę kuleje", ale nadrabia grą aktorską i bardzo wizualnie mi pasuje. Do Daphne musiałam się przekonać, bo na początku tak sobie mi się podobała, ale teraz uważam że jest całkiem niezła.Ma ciekawą barwę głosu. A Renee jest genialna! Ma cudowny głos, świetnie gra, uwielbiam jej miny :)(Przepraszam, że się tak wymądrzam:p,bo żadnym ekspertem nie jestem mówię po prostu co czuję). Ale i tak Ty mi się najbardziej podobasz i nie chcę tu nikomu słodzić :P:D, mówię po prostu co czuje. Twój głos najbardziej mi się spodobał w tej roli(z resztą w innej też bym Cię z chęcią zobaczyła!) i w ogóle Twoja interpretacja Mimi. Ja też mam nadzieje że zagracie jeszcze Rent kiedyś ;( Tak mi go brakuje. Dalej się nie mogę otrząsnąć że to koniec. Było mi dane zobaczyć tylko dwa razy...;( bo jestem z daleka. I błagałam wszystkich przez dwa lata żeby ktoś mnie wziął ale nikt nie chciał ;( ale w marcu i w maju się udało!:) Byliście naprawdę cudowni i kochani! Nigdy tego nie zapomnę.
    Pozdrawiam !!:)
    Angie.

    OdpowiedzUsuń