poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Wakacyjne ostatki ;)

Wakacje dobiegają końca! Został ostatni tydzień..Nauke w studium w Gdyni zaczynamy od września a Akademie od pazdziernika.. dlatego juz za tydzien jade do Gdyni i strasznie jestem z tego powodu szczęsliwa !!
Zanim jednak tam wróce to jeszcze mam jedna sprawe do załatwienia w Warszawie :) W sumie nic ważnego.. jade do agencji artystycznej po prostu sie tam pokazać ;)
Jadę do Fifka więc pewnie nie bedziemy sie nudzic ;)
Oj w Wawie nie byłam rok czasu dosłownie ;)
W czwartek wracam.. ostatnie joby i powrot do mojego kochanego J. !! Nie lubię pisać na forum o tym co sie dzieje w naszym zwiazku i nie bede o tym pisać bo strasznie mnie mdli jak widze wpisy na blogach poraz setny o tym jak bardzo ktos kogos kocha.. Wybaczcie wole zostawic to dla siebiei dla mojej drugiej polowy ;)
Idę się szybciutko spakować i w droge ;)
W czwartek pewnie skrobne coś tu po przyjezdzie ;)
Pozdrawiam was cieplo !!

2 komentarze:

  1. I masz racje! Mnie też mdli jak ktoś pisze o swojej wielkiej miłości. Ot tak na pokaz :/ Potem jest wielkie rozstanie i kolejna wielka miłość. Masakra!
    Życzę udanego wyjazdu, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, te miłości!! ach te ochy i achy :D
    najważniejsze, że widac jaka jestes szczesliwa, nie musisz na pokaz komus udowadniac jak to bardzo Jeremiego kochasz ;* kibicuje Wam :) pozdro Pinka <3

    OdpowiedzUsuń